Σύμφωνα με στοιχεία που παρέθεσε η Επίτροπος για τις Ψηφιακές Τεχνολογίες οι τιμολογήσεις των επικοινωνιών εξακολουθούν να είναι ελαφρώς υψηλότερες στην Ελλάδα σε σχέση με την υπόλοιπη Ε.Ε., όπως αναφέρει άρθρο της Ναυτεμπορικής.
Η εξέλιξη των τιμών στην Ελλάδα για τη μηνιαία δαπάνη για σταθερή και κινητή τηλεφωνία αντανακλά εν γένει την τάση μείωσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά, η τιμολόγηση παραμένη σταθερά πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο: 0,14 ευρώ/λεπτό στην Ελλάδα έναντι 0,11 κατά μέσο όρο στην Ε.Ε.
Θυμίζουμε πως με βάση τους στόχους του κανονιστικού πλαισίου του 2003, στον τομέα της Πληροφορίας τέθηκε ο στόχος της κατοχύρωσης του δικαιώματος πρόσβασης όλων των καταναλωτών σε ένα σύνολο βασικών υπηρεσιών σε προσιτές τιμές (τηλέφωνο, φαξ, πρόσβαση στο διαδίκτυο, δωρεάν κλήση αριθμών άμεσης ανάγκης), περιλαμβανομένου και του δικαιώματος των ατόμων με αναπηρία για πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές.
Το κανονιστικό πλαίσιο του 2009 (που θα ισχύει από τις 25 Μαΐου 2011), ενισχύει περαιτέρω τους κανόνες για την πρόσβαση των χρηστών με αναπηρία, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης στον αριθμό κλήσης έκτακτης ανάγκης 112, ώστε να τους παρέχεται ισοδύναμη πρόσβαση με τους άλλους τελικούς χρήστες.