Σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν 1.200.000 Έλληνες και Ελληνίδες που ζουν κάτω από συνθήκες αναπηρίας ή με κάποια χρόνια νόσο.
Υπάρχουν περισσότεροι από 400.000 Έλληνες και Ελληνίδες που ζουν κάτω από συνθήκες κάποιας πολύ σοβαρής και μόνιμης αναπηρίας.
Όλοι αυτοί οι άνθρωποι συνειδητά συγκροτούν μία κοινωνική μειονότητα που έχει διαπιστωμένες ειδικές καταναλωτικές ανάγκες και αναπτύσσει πολύ χαρακτηριστική καταναλωτική συμπεριφορά.
Το έντυπο περιοδικό ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ και το http://www.disabled.gr/ με επιδεξιότητα απευθύνονται και ενημερώνουν αυτή τη μειονότητα των αναπήρων, των χρονίως νοσούντων, των εξωτερικών ασθενών και των δραστήριων ατόμων της τρίτης ηλικίας.
Η μειονότητα αυτή εκτός των ειδικών καταναλωτικών αναγκών για ειδικά καταναλωτικά προϊόντα και υπηρεσίες επιθυμεί να καταναλώνει από εταιρείες που είναι θετικά διακείμενες ως προς τις αναπηρίες.
Το ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ είναι η μόνη Ελληνική οργάνωση που εκφράζει με αυθεντικότητα τον σύγχρονο καταναλωτή με αναπηρία. Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν πολλές οργανώσεις που εκπροσωπούν τους αναπήρους, τους χρονίως νοσούντες και τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας. Όμως είναι γνωστό πως στην πλειοψηφίας τους τα μέλη αυτών των οργανώσεων δεν εκτιμούν τις οργανώσεις.
Το ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ και το http://www.disabled.gr/ έχουν την τιμή να γίνονται σεβαστά από τη μειονότητα των Ελλήνων με αναπηρίες. Και τα δύο βρίσκονται όπου υπάρχουν και όπου συγκεντρώνονται άνθρωποι με αναπηρίες.
Το ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ πληροφορεί τον σύγχρονο καταναλωτή με αναπηρία ώστε να μπορεί να κάνει ενημερωμένες επιλογές για να βελτιώνει την ποιότητα της ζωής και της ανεξαρτησίας του.
Η μειονότητα των Ελλήνων και των Ελληνίδων με αναπηρίες είναι μία μεγάλη αγορά με πολύ μεγάλη αγοραστική δύναμη που κατευθύνεται πάντα σε προϊόντα των οποίων οι επιχειρήσεις έχουν καταγραφεί στη συνείδηση της μειονότητας των αναπήρων ως θετικά διακείμενες.
Η αγορά των καταναλωτών με ειδικές καταναλωτικές ανάγκες δεν περιορίζεται στους ανθρώπους που οι ίδιοι ζουν κάτω από συνθήκες αναπηρίας. Επεκτείνεται και στο οικογενειακό και στο κοινωνικό τους περιβάλλον.
Όσοι γνωρίζουν τις ειδικές συμπεριφορές που αναπτύσσει η μειονότητα των αναπήρων γνωρίζουν πως η κατανάλωση της μειονότητας προσανατολίζεται μόνο σε προϊόντα επιχειρήσεων που δημιούργησαν μία ταυτότητα θετικά διακείμενη ως προς τις αναπηρίες.
Οι πρώτοι που αντιλήφθηκαν αυτή τη δυναμική της μειονότητας των Ελλήνων με αναπηρίες είναι οι πολιτικοί και τα πολιτικά κόμματα.
Δυστυχώς ακόμη και σήμερα είναι λίγες οι επιχειρήσεις που έχουν αντιληφθεί τις προοπτικές αυτής της αγοράς και το μέγεθος του οφέλους που θα αποκομίσουν, απλώς, διευρύνοντας τις μεθόδους πωλήσεων και την πολιτική επικοινωνίας.
Το ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ είναι η μόνη Ελληνική οργάνωση που μπορεί να βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση.