Ο Cody στα 6 του χρόνια απέκτησε τετραπληγία (Α1) σε τροχαίο ατύχημα. Από την ημέρα του ατυχήματος όλα στη ζωή του άλλαξαν:
Βρέθηκε εξαρτημένος από αναπηρικό κάθισμα και από αναπνευστική συσκευή. Παρά τις δυσκολίες της σοβαρής (αυτόνομης) παραλύσεως επανεκπαιδεύτηκε και σήμερα συνεχίζει να προσπαθεί να ζεί κάτω από συνθήκες σχετικής ανεξαρτησίας.
Τα προβλήματα που προέκυψαν εξ αιτίας της παραλύσεως ήταν τα τυπικά προβλήματα της παραλύσεως: Αναπνοή με αναπνευστική συσκευή, ομιλία ενώ βρίσκεται συνδεδεμένος στον αναπνευστήρα, επιλογή αναπηρικού καθίσματος, συμμετοχή στο μάθημα, συμμετοχή στις σχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες. Ο Cody ήταν η προσωποποίηση ενός ασυνήθιστου προβλήματος Αποκατάστασης και Εκπαίδευσης.
Αρχικά του δόθηκε να χρησιμοποιεί ένα ανακλινόμενο αναπηρικό κάθισμα με ROHO Mini profile μαξιλάρι. Στη συνέχεια αυτή η λύση αποδείχτηκε ανεπαρκής και έγινε επιλογή άλλων λύσεων ανεξαρτησίας.
Το πρώτο του κάθισμα αντικαταστάθηκε από νέο ηλεκτροκίνητο αναπηρικό κάθισμα. Έγιναν πολλές δοκιμές από πολλά εναλλακτικά χειριστήρια. Δοκιμάστηκαν χειριστήρια που ενεργοποιούνται με την αναπνοή ή με το κεφάλι. Τελικά απεδείχθει ότι ο Cody μπορεί να χειριστεί το αναπηρικό του κάθισμα με χειρισμό από το σαγόνι. Πάνω στο κάθισμα προσετέθησαν καθρέφτες ποδηλάτου, ώστε να μπορεί να εξαντλεί όλες τις δυνατότητες που προσφέρει ένα ηλεκτροκίνητο κάθισμα.
Για να μπορεί να ισορροπεί πάνω στο κάθισμά του ενώ κάθεται, έγινε επιλογή μίας τελευταίας τεχνολογίας posture θέσης και αντί να χρησιμοποιηθούν ζώνες ασφαλείας προτιμήθηκε να ανακλιθούν τα υποπόδια.
Η αναπνευστική του συσκευή τοποθετήθηκε στο πίσω μέρος του αναπηρικού του καθίσματος πάνω σε ειδική βάση, η οποία αποτελεί προέκταση του αναπηρικού του καθίσματος.
Για να συμμετέχει ενεργά στο μάθημα η δασκάλα του σε συνεργασία με την εργοθεραπεύτριά του δημιούργησαν έμβολα αλουμινίου τα οποία μπορεί να συγκρατήσει με τους μύες του στόματος και με τα δόντια. 1/4πως φαίνεται και από τη φωτογραφία είναι σε θέση να χειριστεί με ικανοποιητική ακρίβεια το έμβολο για τις ανάγκες του μαθήματος.
Η βελτίωση της δυνατότητας να μεταφέρεται ανεξάρτητα με το ηλεκτροκίνητο αναπηρικό του κάθισμα του έδωσε τη δυνατότητα να συμμετέχει στις σχολικές δραστηριότητες, στο βαθμό που η παράλυση και οι συνθήκες των δραστηριοτήτων το επιτρέπουν.
Δε χρειάστηκε κάποια τροποποίηση στα συστήματα των ηλεκτρονικών υπολογιστών του σχολείου του και γιαυτό δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα στη χρήση Η/Υ. 1/4λα τα προγράμματα (software και hardware) σχεδιάζονται για να είναι προσπελάσιμα και συνήθως δεν απαιτείται η προσθήκη adapted hardware για τη χρήση τους.
Σήμερα ο Cody είναι μαθητής σε συνηθισμένο (κανονικό) σχολείο. Με τη βοήθεια της νέας τεχνολογίας ξεπεράστηκαν πολλές από της αφαιρέσεις ακόμη και της πιο δύσκολης τετραπληγίας Α1.