Πάνω από 10% εκτιμάται το ποσοστό των παιδιών με μαθησιακά προβλήματα στην Ευρώπη. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε κείμενο για τις διακρίσεις και τον κοινωνικό αποκλεισμό που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με μαθησιακά προβλήματα.
Η έγκαιρη, εντατική και ολοκληρωμένη αντιμετώπιση, και μάλιστα στα συνήθη σχολεία αλλά με την επιστημονικά κατάλληλη υποστήριξη, μπορεί να επιφέρει θετικά αποτελέσματα.
Στην Ελλάδα, οι μεγάλες ελλείψεις σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό για να λειτουργήσουν οι ειδικές τάξεις και η αδυναμία των διαγνωστικών κέντρων να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση για διάγνωση είναι κάποια από τα πιο σοβαρά προβλήματα που ταλανίζουν την εκπαίδευση.
ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ 30-10-2007