Οι καταναλωτές το 2006 επιβραβεύουν τις επιχειρήσεις που είναι κοινωνικά ευαισθητοποιημένες σε ποσοστά πενταπλάσια από ότι το 2003 (51,1% έναντι 10,6%), όπως δείχνει η έρευνα καταναλωτή CSR 2007 για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την υπεύθυνη κατανάλωση που διενήργησε το Δεκέμβριο του 2006 το Ινστιτούτο Επικοινωνίας σε συνεργασία με το Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Αντίθετα, το 50,9% των Ελλήνων καταναλωτών τιμώρησε κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους μια εταιρεία που δεν ήταν κοινωνικά υπεύθυνη, είτε αποφεύγοντας να αγοράσουν προϊόντα της είτε διατυπώνοντας αρνητικά σχόλια γι’ αυτήν. Θέματα προστασίας του περιβάλλοντος φαίνονται να αγγίζουν τους Έλληνες καταναλωτές, ενώ οι κλάδοι που αναγνωρίζουν ότι ανταποκρίνονται καλύτερα στις υποχρεώσεις απέναντι στην κοινωνία είναι και οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, οι φαρμακευτικές, οι εταιρείες ένδυσης, οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι εταιρείες τροφίμων και ποτών και τα μέσα ενημέρωσης (αν και με πτώση από τα προηγούμενα αποτελέσματα).
ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ 3-5-2007