Το υπουργείο Οικονομικών φαίνεται πως προσπαθεί διαρκώς να υπενθυμίζει στους υπαλλήλους του την υποχρέωσή τους να… εξυπηρετούν τους πολίτες.
Με εσωτερική ανακοίνωση του τμήματος διοικητικής υποστήριξης του υπουργείου (αρ.πρωτ.: Δ6Δ 1014102 ΕΞ2011/27.1.2011) γίνεται επισήμανση στην υποχρέωση των υπαλλήλων των δημόσιων υπηρεσιών να ανταποκρίνονται σε τηλεφωνικές κλήσεις πολιτών, καθώς και στην ανάγκη να αναρτούν στο διαδίκτυο τα επικαιροποιημένα στοιχεία επικοινωνίας των υπηρεσιών.
Στο έγγραφο γίνεται αναφορά στην ανάγκη πιστής εφαρμογής των οδηγιών του υπουργείου, με σκοπό την κατά το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, χωρίς την αυτοπρόσωπη παρουσία τους στις υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών όπου δεν είναι απαραίτητο, με σκοπό τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και των σχέσεων διοίκησης-πολιτών.