ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ταξιδιωτικές οδηγίες στο Διαδίκτυο βρίσκει κάποιος μέρη και περιοχές που δεν μπορεί να βρει στους ταξιδιωτικούς οδηγούς.
Εδώ και αρκετά χρόνια οι εκδρομείς βασίστηκαν σε ταξιδιωτικούς οδηγούς για να προγραμματίσουν τα ταξίδια τους.
Αλλά λόγω του υψηλού κόστους εκτύπωσης, οι εκδότες κατά το μεγαλύτερο μέρος περιόρισαν τις εκδόσεις των πιο δημοφιλών τουριστικών οδηγών και εστίασαν περισσότερο σε εστιατόρια σε μεγάλες πόλεις και άλλες δημοφιλείς περιοχές.
Τώρα όλο και περισσότεροι κοσμογυρισμένοι στρέφονται στο Διαδίκτυο για αξιόπιστες πληροφορίες έναντι των παραδοσιακών οδηγών.
Πολλές ιστοσελίδες παρέχουν πληροφορίες για τις πιο δημοφιλείς τοποθεσίες αλλά και των λιγότερο γνωστών προορισμών από οποιονδήποτε που επιλέγει να συμμετέχει σε αυτό. Εκτός από τις πληροφορίες που δεν μπορεί κάποιος να βρει σε βιβλίο, αυτές οι ιστοσελίδες ενημερώνουν συνεχώς το περιεχόμενό τους, προσφέροντας και μια σειρά εντυπώσεων που δεν μπορούν να αποτυπωθούν στην εκτύπωση.
Η κυκλοφορία στις περισσότερες κορυφαίες ιστοσελίδες που εστιάζουν πρωτίστως σε ταξιδιωτικές πληροφορίες βρίσκεται σε άνοδο, σύμφωνα με την comeScore Network Inc., συμβουλευτική εταιρεία εδρεύουσα στο Ρέστον στη Βιρτζίνια.
Η TripAdvisor.com, η πιο δημοφιλής ιστοσελίδα ταξιδιωτικών πληροφοριών, προσήλκυσε 5,5 εκατ. αποκλειστικούς επισκέπτες τον Ιανουάριο, υψηλότερα κατά 19% από τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Η ιστοσελίδα VirtualTourist.com παρουσίασε κυκλοφορία στις 993.000 αποκλειστικούς επισκέπτες τον Ιανουάριο, υψηλότερα κατά 61% από το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την comScore.
Επιπλέον εκτός από τις μικρού μεγέθους ιστοσελίδες όπως η WikiTravel.org μπορεί να βρει κάποιος και μεγαλύτερα ονόματα που ασχολούνται με ταξιδιωτικές δραστηριότητες. Η Αμερικανική Ενωση Ταξιδιωτικών Πρακτόρων το Σεπτέμβριο πρόσθεσε ένα νέο τμήμα στην ιστοσελίδα της, όπου οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν πληροφορίες ο ένας με τον άλλον.
Ακόμη και κορυφαίοι εκδότες ταξιδιωτικών οδηγών έχουν προσθέσει νέα τμήματα στις ιστοσελίδες τους. Μια από τους οπαδούς της κοινότητας των ταξιδιωτικών ιστοσελίδων είναι η Κάθι Σούντικις, πρόεδρος και επικεφαλής της Αμερικανικής Ενωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων στην Αλεξάνδρεια, η οποία συχνά αναζητά πληροφορίες στο Διαδίκτυο για ξενοδοχεία σε λιγότερο γνωστές περιοχές και ενθαρρύνει τους πελάτες της να χρησιμοποιούν τις σχετικές ιστοσελίδες για τη δική τους έρευνα.
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2005 07:00