Κοινωνικό Βαρόμετρο «A.S.B.I.» – 2008: Νέες περιοχές διερεύνησης

Το Κοινωνικό Βαρόμετρο «A.S.B.I.» (Awareness & Social Behavior Index), είναι η μεγαλύτερη διαχρονική έρευνα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που υλοποιείται στην Ελλάδα από το 2003. Κύριος στόχος του, από την πρώτη στιγμή υλοποίησης του, ήταν να αποτελέσει ένα διαχρονικό παρατηρητήριο τάσεων σχετικά με τις στάσεις και συμπεριφορές της κοινής γνώμης όσον αφορά την εμβέλεια και την επιρροή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αλλά και των φορέων που την υιοθετούν.

Η μοναδικότητα του Βαρόμετρου, ως στρατηγικό εργαλείο, συνίσταται στην εξειδικευμένη του προσέγγιση, στο θέμα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η οποία επιτρέπει τον συνδυασμό διαχρονικών στοιχείων ώστε οι εταιρίες να ανακαλύψουν τις σημαντικές κοινωνικές τάσεις που δύναται να επηρεάσουν την εικόνα και τη φήμη τους, βελτιώνοντας την πολιτική τους, στο πλαίσιο της Ε.Κ.Ε., αλλά και την επικοινωνία με τα Ενδιαφερόμενα Μέρη τους (Stakeholders).

Η MEDA Communication, διατηρώντας την προσαρμοστικότητα του Βαρομέτρου και καλύπτοντας την ανάγκη ανταπόκρισης στη διαχείριση των νέων προκλήσεων της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, παρουσιάζει τις νέες περιοχές διερεύνησης του «A.S.B.I.» που εμπλουτίζουν την έρευνα του 2008:

1. Κλιματικές Αλλαγές
Λαμβάνοντας υπόψη την άνοδο του ενδιαφέροντος της κοινής γνώμης για την προστασία του Περιβάλλοντος, το «A.S.B.I.-2008» θα διερευνήσει το βαθμό ευαισθητοποίησης και ενασχόλησης των Ελλήνων πολιτών, σχετικά με το μείζον θέμα των κλιματικών αλλαγών. Οι εταιρίες συνδρομητές θα έχουν την ευκαιρία να συμβουλευθούν μια σειρά σχετικών δεικτών, για το συγκεκριμένο θέμα, με στόχο τον εμπλουτισμό της ατζέντας της περιβαλλοντικής τους πολιτικής.

2. Κοινωνική Ενεργοποίηση
Η συστηματική αποστασιοποίηση των Ελλήνων πολιτών, όπως καταγράφεται τα τελευταία 5 χρόνια στο Βαρόμετρο, από εθελοντικές κοινωνικές/περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες αλλά και συνολικά από το έργο των εθελοντικών και Μη Κυβερνητικών οργανώσεων, δημιουργεί την ανάγκη, στο «A.S.B.I.-2008», να διερευνηθούν οι βαθύτεροι λόγοι που θα προέτρεπαν τους πολίτες στην κοινωνική τους ενεργοποίηση. Με τον τρόπο αυτό οι εταιρίες συνδρομητές θα έχουν την ευκαιρία να αναγνώσουν τις μεταβλητές εκείνες που επηρεάζουν, ως ένα βαθμό, τον επιτυχή σχεδιασμό των κοινωνικών τους προγραμμάτων με στόχο την ευρύτερη κοινωνική συμμετοχή.

3. Ευπαθείς Κοινωνικοί Τομείς
Στο «A.S.B.I.-2008» θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά ο Σύνθετος Δείκτης των ευπαθών κοινωνικών τομέων που απασχολούν την κοινή γνώμη. Ο συγκεκριμένος δείκτης θα παρέχει τη δυνατότητα στις εταιρίες συνδρομητές να διακρίνουν τα θέματα που απασχολούν την ελληνική κοινωνία συνδυαστικά, τόσο σε επίπεδο σημαντικότητας, όσο και σε επίπεδο βελτίωσης ή επιδείνωσης τους σχετικά με τα προβλήματα που συσσωρεύουν.

Οι εταιρίες που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν τα ευρήματα του «A.S.B.I.-2008» μπορούν να απευθυνθούν στη MEDA Communication, στο τηλέφωνο 210 – 3610309 και να πληροφορηθούν για τους εναλλακτικούς τρόπους συνδρομής που προτείνονται, σύμφωνα με την ωριμότητα της ενδιαφερόμενης εταιρίας στο θέμα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Η ταυτότητα του Κοινωνικού Βαρόμετρου «A.S.B.I.»

Το «A.S.B.I.» είναι ένα από τα εξειδικευμένα εργαλεία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της MEDA Communication, η οποία είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό & την επιστημονική υποστήριξη του Βαρόμετρου. Η έρευνα πεδίου πραγματοποιείται από το Ινστιτούτο Κοινωνικών & Πολιτικών Ερευνών VPRC την περίοδο Μαρτίου – Απριλίου κάθε έτους. Το σχεδιασθέν δείγμα ανέρχεται σε 1.500 πολίτες, ηλικίας 15 ετών και άνω, στο σύνολο της χώρας, με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και με τη μεθοδολογία της προσωπικής συνέντευξης «πρόσωπο με πρόσωπο».

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την
Υπεύθυνη Επικοινωνίας:
Κιάρα Κόντη, Junior Manager
Τομέας Επικοινωνίας & Έρευνας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
MEDA Communication Α.Ε.
kkonti@meda.gr

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τη λύση θα δώσουν μόνο οι άμεσα θιγόμενοι

Θα πρέπει να πάρουμε τη μεγάλη απόφαση και να καταλάβουμε πως όλα αυτά που δεν έγιναν από το κράτος τα 30 χρόνια που κράτησε η «μεταρρύθμιση» της κοινωνικής υποστήριξης στην Ελλάδα, δεν μπορούμε να …

Από το ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ στο @utonomia

Κάποια εποχή ο όρος «αναπηρία» έλεγε πολλά. Σήμερα ως όρος έχει αχρηστευτεί από την κατάχρηση που έχει υποστεί τις τελευταίες δεκαετίες από όλους: πολίτες, πολιτικούς, συνδικαλιστές, …

1η Θαλασσινή Συνάντηση Παιδιών με Αναπηρία

Ο Ναυτικός Αθλητικός Όμιλος Ελληνικού «Ιππόκαμπος» στα πλαίσια εφαρμογής του προγράμματος Δράσης του και στον Κοινωνικό Τομέα, προγραμμάτισε την πραγματοποίηση εκδήλωσης για παιδιά με αναπηρία την …

Editorial 077: Να κάνουμε το συνεταιρίζεσθαι μόδα

Κάποτε το συνεταιρίζεσθαι ήταν επαναστατική ενέργεια και πρακτική. Ύστερα έγινε γραφειοκρατία και εργαλείο για την «αρπαχτή». Σήμερα το συνεταιρίζεσθαι είναι ξενέρωτο και έχει αντικατασταθεί από τον …

TEDxAthens 2010: η ελίτ των ιδεών στην Αθήνα

Ήταν το σημαντικότερο event του 2010 για τον κόσμο της διανόησης και της τεχνολογίας, σε ελληνικό έδαφος. Όποιος δεν κατάφερε να βρεθεί στο «ΘΕΑΤΡΟΝ», στο νέο πολυδύναμο χώρο του «Ελληνικού Κόσμου» …

Ύστερα από την Autonomia EXPO 2010 τί;

Η 4η κατά σειρά Autonomia EXPO ολοκληρώθηκε στις 30 Μαΐου κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες. Ύστερα από τέσσερα χρόνια επιτυχημένων διοργανώσεων αυτό που θα μπορούσαμε να πούμε είναι πως «κάθε χρόνο …

Ημερίδα 17 Μαΐου 2010: «Άτομα με Αναπηρία και κοινωνικός αποκλεισμός. Κεντρικός σχεδιασμός και Συμμετοχή για μια αποτελεσματική στρατηγική ενσωμάτωσης»

Η Επιστημονική Εταιρεία για την Κοινωνική Συνοχή και Ανάπτυξη (ΕΠ.Ε.Κ.Σ.Α - http://www.epeksa.gr/) διοργανώνει ημερίδα με τίτλο «Άτομα με Αναπηρία και κοινωνικός αποκλεισμός. Κεντρικός σχεδιασμός και …

Το τηλεοπτικό σποτ της Autonomia EXPO 2010

Αυτό είναι το τηλεοπτικό σποτ που έπαιξε σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς, στις ειδήσεις και στις εκπομπές που έχουν μεγάλη τηλεθέαση για 15 ολόκληρες ημέρες, από τις 17 Μαΐου μέχρι και τη λήξη της …