Το Κοινωνικό Βαρόμετρο «A.S.B.I.» (Awareness & Social Behavior Index), είναι η μεγαλύτερη διαχρονική έρευνα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που υλοποιείται στην Ελλάδα από το 2003. Κύριος στόχος του, από την πρώτη στιγμή υλοποίησης του, ήταν να αποτελέσει ένα διαχρονικό παρατηρητήριο τάσεων σχετικά με τις στάσεις και συμπεριφορές της κοινής γνώμης όσον αφορά την εμβέλεια και την επιρροή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αλλά και των φορέων που την υιοθετούν.
Η μοναδικότητα του Βαρόμετρου, ως στρατηγικό εργαλείο, συνίσταται στην εξειδικευμένη του προσέγγιση, στο θέμα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η οποία επιτρέπει τον συνδυασμό διαχρονικών στοιχείων ώστε οι εταιρίες να ανακαλύψουν τις σημαντικές κοινωνικές τάσεις που δύναται να επηρεάσουν την εικόνα και τη φήμη τους, βελτιώνοντας την πολιτική τους, στο πλαίσιο της Ε.Κ.Ε., αλλά και την επικοινωνία με τα Ενδιαφερόμενα Μέρη τους (Stakeholders).
Η MEDA Communication, διατηρώντας την προσαρμοστικότητα του Βαρομέτρου και καλύπτοντας την ανάγκη ανταπόκρισης στη διαχείριση των νέων προκλήσεων της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, παρουσιάζει τις νέες περιοχές διερεύνησης του «A.S.B.I.» που εμπλουτίζουν την έρευνα του 2008:
1. Κλιματικές Αλλαγές
Λαμβάνοντας υπόψη την άνοδο του ενδιαφέροντος της κοινής γνώμης για την προστασία του Περιβάλλοντος, το «A.S.B.I.-2008» θα διερευνήσει το βαθμό ευαισθητοποίησης και ενασχόλησης των Ελλήνων πολιτών, σχετικά με το μείζον θέμα των κλιματικών αλλαγών. Οι εταιρίες συνδρομητές θα έχουν την ευκαιρία να συμβουλευθούν μια σειρά σχετικών δεικτών, για το συγκεκριμένο θέμα, με στόχο τον εμπλουτισμό της ατζέντας της περιβαλλοντικής τους πολιτικής.
2. Κοινωνική Ενεργοποίηση
Η συστηματική αποστασιοποίηση των Ελλήνων πολιτών, όπως καταγράφεται τα τελευταία 5 χρόνια στο Βαρόμετρο, από εθελοντικές κοινωνικές/περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες αλλά και συνολικά από το έργο των εθελοντικών και Μη Κυβερνητικών οργανώσεων, δημιουργεί την ανάγκη, στο «A.S.B.I.-2008», να διερευνηθούν οι βαθύτεροι λόγοι που θα προέτρεπαν τους πολίτες στην κοινωνική τους ενεργοποίηση. Με τον τρόπο αυτό οι εταιρίες συνδρομητές θα έχουν την ευκαιρία να αναγνώσουν τις μεταβλητές εκείνες που επηρεάζουν, ως ένα βαθμό, τον επιτυχή σχεδιασμό των κοινωνικών τους προγραμμάτων με στόχο την ευρύτερη κοινωνική συμμετοχή.
3. Ευπαθείς Κοινωνικοί Τομείς
Στο «A.S.B.I.-2008» θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά ο Σύνθετος Δείκτης των ευπαθών κοινωνικών τομέων που απασχολούν την κοινή γνώμη. Ο συγκεκριμένος δείκτης θα παρέχει τη δυνατότητα στις εταιρίες συνδρομητές να διακρίνουν τα θέματα που απασχολούν την ελληνική κοινωνία συνδυαστικά, τόσο σε επίπεδο σημαντικότητας, όσο και σε επίπεδο βελτίωσης ή επιδείνωσης τους σχετικά με τα προβλήματα που συσσωρεύουν.
Οι εταιρίες που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν τα ευρήματα του «A.S.B.I.-2008» μπορούν να απευθυνθούν στη MEDA Communication, στο τηλέφωνο 210 – 3610309 και να πληροφορηθούν για τους εναλλακτικούς τρόπους συνδρομής που προτείνονται, σύμφωνα με την ωριμότητα της ενδιαφερόμενης εταιρίας στο θέμα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Η ταυτότητα του Κοινωνικού Βαρόμετρου «A.S.B.I.»
Το «A.S.B.I.» είναι ένα από τα εξειδικευμένα εργαλεία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της MEDA Communication, η οποία είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό & την επιστημονική υποστήριξη του Βαρόμετρου. Η έρευνα πεδίου πραγματοποιείται από το Ινστιτούτο Κοινωνικών & Πολιτικών Ερευνών VPRC την περίοδο Μαρτίου – Απριλίου κάθε έτους. Το σχεδιασθέν δείγμα ανέρχεται σε 1.500 πολίτες, ηλικίας 15 ετών και άνω, στο σύνολο της χώρας, με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και με τη μεθοδολογία της προσωπικής συνέντευξης «πρόσωπο με πρόσωπο».
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την
Υπεύθυνη Επικοινωνίας:
Κιάρα Κόντη, Junior Manager
Τομέας Επικοινωνίας & Έρευνας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
MEDA Communication Α.Ε.
kkonti@meda.gr