Σύμφωνα με έρευνα του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπαιδικών ένα στα δέκα παιδιά της Α΄ τάξης του Δημοτικού παρουσιάζει δυσκολίες τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο. Στα νηπιαγωγεία τρία στα δέκα παιδιά εμφανίζουν προβλήματα μόνο στον προφορικό λόγο και όχι απαραίτητα και στον γραπτό.
Εάν οι δυσκολίες αυτές δεν διαγνωσθούν έγκαιρα τότε μπορεί να οδηγήσουν σε μόνιμες δυσκολίες στον γραπτό λόγο και να εξελιχθούν σε μαθησιακές δυσκολίες ή ακόμη και σε δυσλεξία.
Περισσότερα στοιχεία της έρευνας παρουσιάστικαν σε συνέδριο που πραγματοποιήθηκε από τις 23 ως τις 25 Νοεμβρίου, με θέμα ‘Γλωσσικές δυσκολίες και ο γραπτός λόγος στα πλαίσια της σχολικής μάθησης’ όπου συμμετείχαν έλληνες και ξένοι επιστήμονες.
ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ 28-11-2007