Κύριοι,
Αναφερόμεθα στο δημοσίευμα του περιοδικού σας (τεύχος 15/ 1997) με τον τίτλο “Ολυμπιακή Ταλαιπωρία” και επιθυμούμε κατ’ αρχή να ζητήσουμε συγνώμη για την καθυστερημένη απάντησή μας, η οποία οφείλεται σε διεξοδικό έλεγχο που κάναμε με τις αρμόδιες υπηρεσίες μας.
Όσον αφορά το πρόβλημα που σας απασχόλησε σας γνωρίζουμε ότι υπάρχουν τριών ειδών αναπηρικές καρέκλες η πρώτη που φθάνει μέχρι τη σκάλα, η δεύτερη μέχρι την είσοδο του αεροσκάφους και η Τρίτη μέχρι τη θέση του επιβάτη και χρειάζεται πιστοποιητικό γιατρού ότι ο επιβάτης μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνος του κατά την πτήση.
Από την έρευνα που κάναμε προέκυψε ότι είχαν ζητήσει αναπηρική καρέκλα που είναι έως την είσοδο του αεροσκάφους.
Όσον αφορά το ταξίδι τους από την Κω στην Αθήνα σας γνωρίζουμε ότι οι επιβάτες έφθασαν καθυστερημένοι και είχε ήδη η επιβίβαση των επιβατών. Για αυτό το λόγο τους δόθηκαν οι πίσω θέσεις και η επιβίβαση τους με την αναπηρική καρέκλα έγινε από την πίσω πόρτα. Όταν δε επιβιβάστηκαν η πτήση αναχώρησε αμέσως.
Τελειώνοντας επιθυμούμε να σας βεβαιώσουμε ότι είμαστε πολύ ευαίσθητοι στο θέμα εξυπηρέτησης των επιβατών με ειδικές ανάγκες, των οποίων η ασφάλεια και η άνεση είναι κύριο μέλημα μας.
Στη διάθεσή σας πάντοτε για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειάζεστε για το θέμα.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Α. Ε. Μασουράκη
Διευθύντρια Τομέα
Εξυπηρέτησης Πελατών
Ανάπτυξης Προϊόντος &
Έρευνας Αγοράς