Ορίστε; Καταναλωτές με αναπηρίες; Τι;

Στο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον, όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να επινοούν, να εφευρίσκουν και να κατασκευάζουν νέους καινοτόμους τρόπους επικοινωνίας για να συγκρατήσουν τους πελάτες τους, αλλά και για να βρουν νέους πελάτες.

Όλες οι επιχειρήσεις γνωρίζουν πως όποιος έχει την ικανότητα και τη δεξιότητα, για να προσεγγίσει τις νέες μειονότητες καταναλωτών με χαρακτηριστικές καταναλωτικές ανάγκες κερδίζει την αγορά.
Στον αγώνα της ανακάλυψης νέων πελατών, μια «μειονότητα» καταναλωτών έχει αγνοηθεί.
Σύμφωνα με στατιστικές της Ελληνικής κυβέρνησης το 10% του πληθυσμού ζει κάτω από συνθήκες αναπηρίας.
Αυτό σημαίνει πως υπάρχουν 1.200.000 Έλληνες και Ελληνίδες με αναπηρίες. Συγκροτούν τη μεγαλύτερη αγορά από κάθε άλλη μειονότητα. Γιατί όμως αυτοί οι καταναλωτές έχουν παραμείνει ουσιαστικά στην αφάνεια;
Λίγες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις που αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα, για να στοχεύσουν στους καταναλωτές με αναπηρίες. Θα ήταν πολλές περισσότερες οι επιχειρήσεις, που θα ήθελαν να διευρυνθούν και προς αυτή την κατεύθυνση, εάν γνώριζαν πώς ακριβώς να το κάνουν.
Η προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών στην αγορά των καταναλωτών με αναπηρίες είναι κάτι πολύ περισσότερο από το σηματάκι της προσπελασιμότητας. Είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή διαφημιστική καταχώρηση. Είναι σαφώς πολύ περισσότερο από τη χρήση πομπώδους γλώσσας και ορολογίας στο διαφημιστικό υλικό.
Στην πραγματικότητα είναι
– η βαθιά κατανόηση του πολιτισμού και των αξιών αυτής της αγοράς.
– η ικανότητα προσεταιρισμού των καταναλωτών με αναπηρίες για την απόσπαση και την εισροή πληροφοριών και γνώσης.
– η ανάπτυξη, η εφαρμογή και η υλοποίηση μιας συνεκτικής και αποτελεσματικής στρατηγικής.
– η βεβαιότητα ότι τα επαγγελματικά στελέχη έχουν την επιδεξιότητα, για να επικοινωνούν και να παρέχουν άριστες υπηρεσίες σους καταναλωτές με αναπηρίες.
Όταν, όμως, δε ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα, τότε οι επιχειρήσεις βλάπτουν την αξιοπιστία τους, την εικόνα τους και προσβάλλουν ευθέως τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους.
Οι επιχειρήσεις που προετοιμάζονται σωστά εισπράττουν τα αντίστοιχα οφέλη. Οι επιχειρήσεις που οργανώνουν τα προγράμματα επικοινωνίας με τις ανάγκες της αγοράς και εκφράζουν θετικά τους ανθρώπους με αναπηρίες στις διαφημίζεις τους πωλούν περισσότερα προϊόντα. Προσεγγίζουν πιο εύκολα τα μέλη των οικογενειών τους, τους συγγενείς τους, τους φίλους τους και τους συναδέλφους τους.
Οι στατιστικές δείχνουν ότι τέσσερις για κάθε δέκα καταναλωτές προσεγγίζονται, όταν το διαφημιστικό υλικό αποβλέπει στους ανθρώπους με αναπηρίες. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις συνδέονται με όλους του καταναλωτές –με ή χωρίς αναπηρίες- και γίνονται αποδέκτες θετικών σχολίων.
Το αποτέλεσμα είναι ανάπτυξη πελατειακών σχέσεων εμπιστοσύνης, αύξηση των πωλήσεων, πωλήσεις καλής θέλησης, βελτίωση της δημόσιας εικόνας και ενίσχυση της κοινωνικής ετερότητας.
Εάν η επιχείρησή σας είναι έτοιμη να δεχτεί τα πλεονεκτήματα της ανάπτυξης μιας νέας επικοινωνιακής πολιτικής που προκύπτει από ένα συνεκτικό πρόγραμμα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στους καταναλωτές με ειδικές καταναλωτικές ανάγκες είναι δυνατόν να δημιουργηθούν οι κατάλληλες στρατηγικές που θα υλοποιήσουν και θα προβάλλουν αυτή τη διάθεση στο επίπεδο της αγοράς.
Γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι με αναπηρίες είναι πιστοί και αποφασισμένοι καταναλωτές και επιθυμούν να ξοδεύουν τα χρήματα με επιχειρήσεις που τους εκτιμούν και που απευθύνονται με αφοσίωση στην εξυπηρέτηση των αναγκών τους.
Το ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ και το http://www.disabled.gr/ είναι πεπειραμένος και επιδέξιος πραγματογνώμονας και βαθύς γνώστης όλων όσων συγκροτούν την κοινότητα των ανθρώπων με αναπηρίες. Μπορεί να σας καθοδηγήσει, για να αναπτύξετε μια ευπροσήγορη, εξυπηρετική και υποστηρικτική επικοινωνία με τους ανθρώπους με αναπηρίες. Μπορεί να σας προμηθεύσει με τις σωστά εργαλεία για να απευθυνθείτε σε μια αγορά 1.200.000 καταναλωτών.

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Αποκατάσταση του ορθολογισμού

Καταρχήν, να ξεκαθαρίσουμε κάτι: Το περιοδικό Αυτονομία και το www.disabled.gr δεν δημιουργήθηκαν για να χαϊδέψουν τα αυτιά κανενός, ούτε για να εξυπηρετήσουν τις προσωπικές ματαιοδοξίες και τις …

Επαναπροσδιορισμός όρων και ταυτότητας

Βρισκόμαστε σε μια κρίσιμη καμπή της οικονομίας, της κοινωνίας και της ιστορίας, που επαναπροσδιορίζονται τα πάντα: Ανθρώπινοι ρόλοι, συστήματα (ασφαλιστικά, εκπαιδευτικά, υγείας), κοινωνικές …

Ισότης μέχρι ισοπεδώσεως

Είναι δυνατόν να μην μας έχει απασχολήσει ποτέ το γεγονός πως τα άτομα με αναπηρίες «δικαιούνται» ακριβώς τις ίδιες παροχές είτε εργάζονται είτε δεν εργάζονται είτε είναι ισοβίως άνεργοι; Εάν κάτι …

No Problem

Χρειάστηκε να μας χτυπήσει για τα καλά η οικονομική κρίση για να φανεί πως η Ελλάδα είναι το κράτος του «No Problem»! Η κοινωνική αλληλεγγύη και η συμπαράσταση βρίσκεται κάτω του μηδενός. Όσοι βρεθούν …

Πνιγήκαμε σε μια κουταλιά ΚΕΠΑ

Οι καθυστερήσεις στα ΚΕΠΑ είναι ένα τεράστιο πρόβλημα που όλοι μας το αντιμετωπίζουμε καθημερινά. Όμως εάν αντιληφθούμε συνολικά το πρόβλημα της πιστοποίησης του βαθμού αναπηρίας ως προς το μέγεθος …

Ελλάς Ελλήνων Υπνωτισμένων

Έχουμε χάσει την επαφή με την πραγματικότητα. Κάτι περίεργο μας ψέκαψαν και έχουμε χάσει κάθε επαφή με την κοινή λογική και ακόμη περισσότερο με τον δυτικό ορθολογισμό. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως …

Διευκρινιστική Εγκύκλιος για τη χορήγηση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2013

Διαβάστε ποιοι είναι οι δικαιούχοι των δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2013. Μάθετε τα δικαιολογητικά και τον τρόπο χορήγησης σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της σχετικής …

Πώς αξιοποιείται η υπολογιστική όραση για συστήματα ασφαλείας σε αυτοκίνητα

Η ισραηλινή εταιρεία Orcam είναι γνωστή για την ανάπτυξη της τεχνολογία υπολογιστικής όρασης με επικεφαλής επιστήμονες από το Εβραϊκό Πανεπιστήμιο της Ιερουσαλήμ. Η πρωτοποριακή τεχνολογία έχει ήδη …

Η φινλανδική κυβέρνηση «θυσιάζει» κοινωνική πρόνοια για χάρη του «ΑΑΑ»

Η φινλανδική κυβέρνηση ανακοίνωσε ένα μακροπρόθεσμο πρόγραμμα περιορισμού του συστήματος κοινωνικής πρόνοιας που είναι από τα πιο γενναιόδωρα στον κόσμο, για να διατηρήσει την κορυφαία βαθμίδα στο …

«Eκκένωση» γηροκομείων & ιδρυμάτων για να επωφελείται η οικογένεια τη σύνταξη

Καταγράφεται τάση «εκκένωσης» των γηροκομείων! Οι οικογένειες αναλαμβάνουν τη φροντίδα του παππού ή της γιαγιάς για να επωφεληθούν από τη σύνταξή τους… Το ίδιο συμβαίνει και με τους ανθρώπους με …