Στο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον, όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να επινοούν, να εφευρίσκουν και να κατασκευάζουν νέους καινοτόμους τρόπους επικοινωνίας για να συγκρατήσουν τους πελάτες τους, αλλά και για να βρουν νέους πελάτες.
Όλες οι επιχειρήσεις γνωρίζουν πως όποιος έχει την ικανότητα και τη δεξιότητα, για να προσεγγίσει τις νέες μειονότητες καταναλωτών με χαρακτηριστικές καταναλωτικές ανάγκες κερδίζει την αγορά.
Στον αγώνα της ανακάλυψης νέων πελατών, μια «μειονότητα» καταναλωτών έχει αγνοηθεί.
Σύμφωνα με στατιστικές της Ελληνικής κυβέρνησης το 10% του πληθυσμού ζει κάτω από συνθήκες αναπηρίας.
Αυτό σημαίνει πως υπάρχουν 1.200.000 Έλληνες και Ελληνίδες με αναπηρίες. Συγκροτούν τη μεγαλύτερη αγορά από κάθε άλλη μειονότητα. Γιατί όμως αυτοί οι καταναλωτές έχουν παραμείνει ουσιαστικά στην αφάνεια;
Λίγες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις που αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα, για να στοχεύσουν στους καταναλωτές με αναπηρίες. Θα ήταν πολλές περισσότερες οι επιχειρήσεις, που θα ήθελαν να διευρυνθούν και προς αυτή την κατεύθυνση, εάν γνώριζαν πώς ακριβώς να το κάνουν.
Η προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών στην αγορά των καταναλωτών με αναπηρίες είναι κάτι πολύ περισσότερο από το σηματάκι της προσπελασιμότητας. Είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή διαφημιστική καταχώρηση. Είναι σαφώς πολύ περισσότερο από τη χρήση πομπώδους γλώσσας και ορολογίας στο διαφημιστικό υλικό.
Στην πραγματικότητα είναι
– η βαθιά κατανόηση του πολιτισμού και των αξιών αυτής της αγοράς.
– η ικανότητα προσεταιρισμού των καταναλωτών με αναπηρίες για την απόσπαση και την εισροή πληροφοριών και γνώσης.
– η ανάπτυξη, η εφαρμογή και η υλοποίηση μιας συνεκτικής και αποτελεσματικής στρατηγικής.
– η βεβαιότητα ότι τα επαγγελματικά στελέχη έχουν την επιδεξιότητα, για να επικοινωνούν και να παρέχουν άριστες υπηρεσίες σους καταναλωτές με αναπηρίες.
Όταν, όμως, δε ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα, τότε οι επιχειρήσεις βλάπτουν την αξιοπιστία τους, την εικόνα τους και προσβάλλουν ευθέως τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους.
Οι επιχειρήσεις που προετοιμάζονται σωστά εισπράττουν τα αντίστοιχα οφέλη. Οι επιχειρήσεις που οργανώνουν τα προγράμματα επικοινωνίας με τις ανάγκες της αγοράς και εκφράζουν θετικά τους ανθρώπους με αναπηρίες στις διαφημίζεις τους πωλούν περισσότερα προϊόντα. Προσεγγίζουν πιο εύκολα τα μέλη των οικογενειών τους, τους συγγενείς τους, τους φίλους τους και τους συναδέλφους τους.
Οι στατιστικές δείχνουν ότι τέσσερις για κάθε δέκα καταναλωτές προσεγγίζονται, όταν το διαφημιστικό υλικό αποβλέπει στους ανθρώπους με αναπηρίες. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις συνδέονται με όλους του καταναλωτές –με ή χωρίς αναπηρίες- και γίνονται αποδέκτες θετικών σχολίων.
Το αποτέλεσμα είναι ανάπτυξη πελατειακών σχέσεων εμπιστοσύνης, αύξηση των πωλήσεων, πωλήσεις καλής θέλησης, βελτίωση της δημόσιας εικόνας και ενίσχυση της κοινωνικής ετερότητας.
Εάν η επιχείρησή σας είναι έτοιμη να δεχτεί τα πλεονεκτήματα της ανάπτυξης μιας νέας επικοινωνιακής πολιτικής που προκύπτει από ένα συνεκτικό πρόγραμμα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στους καταναλωτές με ειδικές καταναλωτικές ανάγκες είναι δυνατόν να δημιουργηθούν οι κατάλληλες στρατηγικές που θα υλοποιήσουν και θα προβάλλουν αυτή τη διάθεση στο επίπεδο της αγοράς.
Γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι με αναπηρίες είναι πιστοί και αποφασισμένοι καταναλωτές και επιθυμούν να ξοδεύουν τα χρήματα με επιχειρήσεις που τους εκτιμούν και που απευθύνονται με αφοσίωση στην εξυπηρέτηση των αναγκών τους.
Το ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ και το http://www.disabled.gr/ είναι πεπειραμένος και επιδέξιος πραγματογνώμονας και βαθύς γνώστης όλων όσων συγκροτούν την κοινότητα των ανθρώπων με αναπηρίες. Μπορεί να σας καθοδηγήσει, για να αναπτύξετε μια ευπροσήγορη, εξυπηρετική και υποστηρικτική επικοινωνία με τους ανθρώπους με αναπηρίες. Μπορεί να σας προμηθεύσει με τις σωστά εργαλεία για να απευθυνθείτε σε μια αγορά 1.200.000 καταναλωτών.