Σε δημοσίευμα του news247.gr στις αρχές Απριλίου διαβάσαμε για ένα από αυτά τα παράλογα που στην εποχή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και του opengov.gr, θα θέλαμε να πιστεύουμε πως έχουν εξαλειφθεί… Αλλά φαίνεται πως η μετάλλαξη του κρατικού μηχανισμού θέλει κάτι περισσότερο από ευχές. Αυτή τη φορά πρόκειται για το ΙΚΑ και τη γραφειοκρατία που κυριαρχεί στο Ίδρυμα μέχρι σήμερα. Στην φωτογραφία φαίνεται η απάντηση του ΙΚΑ στο e-mail ασφαλισμένου, ο οποίος προσπαθώντας να επιλύσει ένα σοβαρό πρόβλημα που είχε προκύψει μετά τη γέννηση του δεύτερου παιδιού του, κατάλαβε ότι εκεί που αρχίζει το ΙΚΑ, σταματά η λογική.
Αντί όμως για απάντηση στα ερωτήματά του, το μήνυμα που έλαβε γράφτηκε στο χέρι (όπως μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία), αφού πρώτα εκτυπώθηκε, πρωτοκολλήθηκε και σφραγίστηκε, για να σταλεί στη συνέχεια στον ασφαλισμένο.
Το μήνυμα δεν περιείχε βέβαια τις απαντήσεις που έψαχνε ο ασφαλισμένος, αλλά υπήρχε το τηλέφωνο πληροφοριών και η προτροπή να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ο ασφαλισμένος με το ΙΚΑ!
Σε επικοινωνία του news247.gr με το ΙΚΑ, διευκρινίστηκε ότι λόγω του όγκου των e-mails, προτρέπουν τους ασφαλισμένους να επικοινωνούν τηλεφωνικά, καθώς δεν είναι δυνατόν να δίνονται γραπτές απαντήσεις για τα ζητήματα που τους απασχολούν μέσω διαδικτύου.
Σε κάθε περίπτωση, εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως αυτό το περίεργο έγγραφο του ΙΚΑ υπογράφεται από την προϊσταμένη κα Μαρία Ελένη Χάρου, η οποία για όσους θυμάστε, είναι η ίδια που είχε υπογράψει και την απόφαση του ΙΚΑ να αρνηθεί την προμήθεια ειδικών παπουτσιών για τους διαβητικούς πριν λίγους μήνες, επειδή (όπως η ίδια είχε γράψει) ο ακρωτηριασμός των ποδιών δεν μπορούσε να αποφευχθεί, παρά μόνο να καθυστερήσει.(!) Τελικά, μετά τον σάλο που είχε προκληθεί, το υπουργείο Υγείας είχε εγκρίνει την προμήθεια.