Τη διαδικασία εξώδικης επίλυσης των διαφορών που έχουν οι καταναλωτές με τη ΔΕΗ, προωθεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή, καλώντας όλους τους καταναλωτές που έχουν υποστεί ζημία από τις συνεχείς διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος, να απευθυνθούν στην Ανεξάρτητη αρχή, «ώστε χωρίς καμία περαιτέρω επιβάρυνσή τους να κινηθεί άμεσα η διαδικασία εξώδικης επίλυσης του προβλήματός τους και να αποζημιωθούν για τις ζημιές που υφίστανται» (όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση).
Παράλληλα, ο Συνήγορος του Καταναλωτή γνωστοποίησε ότι «βάσει της υποχρέωσής του να προβαίνει σε αυτεπάγγελτη έρευνα όταν θίγεται προδήλως μεγάλος αριθμός καταναλωτών, όπως στην προκειμένη περίπτωση, απευθύνει επιστολές προς όλους τους αρμόδιους και υπεύθυνους ώστε να καταστεί πιο ευχερής η διαδικασία εξώδικης επίλυσης των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες καταναλωτές».
Οι ζημιές αφορούν τόσο την πρόκληση βλαβών ή και την καταστροφή πολλών οικιακών συσκευών, τη δημιουργία σοβαρών προβλημάτων σε ευπαθείς ομάδες συμπολιτών μας (ασθενείς, άτομα με αναπηρία, κ.λπ.) που εγκυμονούν σοβαρό κίνδυνο για την υγεία τους, την αλλοίωση τροφίμων, την καταστροφή χιλιάδων επαγγελματιών, που σε αυτή την περίπτωση αποτελούν όμως τελικούς καταναλωτές του ηλεκτρικού ρεύματος, την πρόκληση χαώδους κατάστασης στους οδικούς άξονες λόγω της διακοπής φωτισμού και λειτουργίας των φωτεινών σηματοδοτών, με σοβαρό κίνδυνο πρόκλησης ατυχημάτων, κ.ά.
«Σεβόμενος το συνταγματικώς κατοχυρωμένο δικαίωμα στην απεργία, (ο Συνήγορος του Καταναλωτή) απευθύνει έκκληση οι όποιες διεκδικήσεις να μην πραγματοποιούνται σε βάρος του Έλληνα καταναλωτή. Το ηθικό και υλικό κόστος από τη συνέχιση αυτής της κατάστασης είναι τεράστιο», σημειώνεται μεταξύ άλων στη σχετική ανακοίνωση.
Τις τελευταίες ημέρες ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει γίνει δέκτης συνεχώς αυξανόμενων καταγγελιών πολιτών – καταναλωτών για ζημιές που υφίστανται από τις επαναλαμβανόμενες συνεχείς διακοπές παροχής ηλεκτρικού ρεύματος.
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Τρίτη, 11 Μαρτίου 2008 12:54