Με αφορμή τους Special Olympics που διοργανώθηκαν πρόσφατα στην Ελλάδα, το 106o τεύχος του περιοδικού «Food Service» εστιάζει στους τρόπους που η ελληνική μαζική εστίαση μπορεί να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες στην αναδυόμενη αυτή αγορά, η οποία στην Ελλάδα μόνο ξεπερνά τα 500.000 άτομα. Στην θεματολογία του τεύχους Ιουλίου-Αυγούστου, περιλαμβάνονται ακόμη προτάσεις έτοιμων γευμάτων, σαλατών και dressings, το ετήσιο αφιέρωμα για την τουριστική εκπαίδευση και συνεντεύξεις διακεκριμένων Ελληνίδων chef.
Περιοδικό «FOOD Service»
τεύχος 106, Ιούλιος-Αύγουστος 2011
Έναρξη Κυκλοφορίας: 2000
Συχνότητα Έκδοσης: Μηνιαίο
Διευθυντής Σύνταξης: Μάγδα Πειστικού
Το cover story («ΑμεΑ & Μαζική εστίαση») του 106ου τεύχους θέτει εξαρχής ένα πολύ βασικό ερώτημα στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο της εστίασης:
«Οι τελευταίες στατιστικές έρευνες θέλουν 500.000 ΑμεΑ και εμποδιζόμενα άτομα να ζουν στην Ελλάδα και να αναζητούν εξειδικευμένες και ποιοτικές τουριστικές υπηρεσίες στις οποίες εντάσσεται και η εστίαση. Τα ελληνικά εστιατόρια είναι έτοιμα να εξυπηρετήσουν αυτή την ξεχωριστή ομάδα καταναλωτών;»
Το «FOOD Service» είναι το μοναδικό μηνιαίο επαγγελματικό-επιχειρηματικό περιοδικό στην Ελλάδα που εδώ και 7 χρόνια εξειδικεύεται στον τομέα της μαζικής εστίασης, της βιομηχανίας και του εμπορίου τροφίμων και ποτών.
Εκδίδεται από το έτος 2000 και αποτελεί τον πιο αξιόπιστο και αντικειμενικό σύμβουλο για τους F&B Managers και τους επαγγελματίες της μαζικής εστίασης. Η ύλη και η θεματολογία του περιοδικού επικεντρώνονται στην αγορά του foodservice-catering, της επαγγελματικής εστίασης και του χονδρεμπορίου τροφίμων και ποτών.
Όλα τα τεύχη του «FOOD Service» φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα: www.e-compupress.gr