Όλοι οι Έλληνες είμαστε αναγκασμένοι να καταναλώνουμε. Το ίδιο είναι αναγκασμένοι να καταναλώνουν και οι έλληνες με αναπηρίες αλλά και οι επαγγελματίες στην Αποκατάσταση.
Για να μη χάσει ο καταναλωτής χρόνο και χρήμα πρέπει να είναι πάντα πληροφορημένος σωστά. Τι θα πει ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΜΕΝΟΣ ΣΩΣΤΑ; Και το πιο επικίνδυνο ερώτημα είναι: Αν ο καταναλωτής είναι σωστά πληροφορημένος και άρα είναι σε θέση να αξιολογήσει τα εμπορεύματα που κυκλοφορούν στην αγορά, πόσα από αυτά θα είναι εγκεκριμένα στη συνείδησή του;
Επειδή όμως η πλειοψηφία των Ελλήνων με αναπηρίες είναι απληροφόρητη και επειδή τα επιτεύγματα των Ελλήνων επαγγελματιών στην Αποκατάσταση δεν αποτελούν ένδειξη επιστημονικής αυτάρκειας και επειδή το σύνολο των καταναλωτικών αγαθών (αναπηρικά βοηθήματα, φυσικοθεραπείας μηχανήματα, ιατρικές συσκευές κ.ο.κ.) είναι εισαγόμενα τολμούμε να κάνουμε ορισμένες διαπιστώσεις και να δώσουμε κάποιες συμβουλές.
Πριν λοιπόν αγοράσετε κάποιο βοήθημα ή θεραπευτικό μηχάνημα ή πριν καταναλώσετε κάποια θεραπεία ρωτήστε να μάθετε για την ποιότητα του καταναλωτικού αγαθού.
ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΝΕΝΟΣ. Κανένας κλάδος της επιστήμης της Αποκατάστασης δεν είναι αυτάρκης ή αντικειμενικός. Κανείς έλληνας ή ξένος επαγγελματίας στην Αποκατάσταση δεν είναι παντογνώστης. Κανένας ελληνικός ή διεθνής σύλλογος ή οργάνωση δεν έχει αντικειμενική άποψη επί παντός επιστητού.
Κανένα ελληνικό ή ξένο περιοδικό δε γράφει όλη την αλήθεια για τα καταναλωτικά αγαθά επειδή πολύ απλά κανένα περιοδικό δε γνωρίζει ποια είναι η αλήθεια, ούτε γνωρίζει από που θα μάθει την αλήθεια.
Πριν καταναλώσετε κάποια υπηρεσία ή αγαθό ΡΩΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙΤΕ. Αν ρωτήσετε μόνο έναν ειδικό είναι πιθανό να σας προτείνει κάτι που πωλείται ή παρέχεται από κάποιο γνωστό ή φίλο του. Ρωτήστε πολλούς ειδικούς, πολλούς συλλόγους, πολλά καταστήματα, πολλά περιοδικά. Διότι είναι πρακτικά αδύνατο όλοι αυτοί να μεροληπτούν υπέρ ενός κοινού φίλου και βεβαίως είναι αδύνατο να παίρνουν προμήθεια από την ίδια επιχείρηση.
Η συντριπτική πλειοψηφία των αναγνωστών θεωρεί πως το περιοδικό ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ είναι αξιόπιστο και λέει την αλήθεια. Πράγματι το περιοδικό ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ είναι αξιόπιστο, αυτά που γράφει είναι αλήθεια, ΑΛΛΑ ΔΕ ΓΡΑΦΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ επειδή αν γράψει όλη την αλήθεια αυτό που θα γράψει δε θα είναι αλήθεια – θα είναι ψέμα ή παραπλάνηση ή προπαγάνδα.
Πως θα γράψει το περιοδικό ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ για την ποιότητα κάποιου βοηθήματος όταν αυτό το βοήθημα διαφημίζεται στο περιοδικό ή θα διαφημιστεί στο περιοδικό; Πως θα συνεχίσει να εκδίδεται αν μεροληπτεί ή αν απλώς έχει γνώμη ως περιοδικό; Πως θα γράψει την “αλήθεια” για τους συλλόγους παραπληγικών όταν ο χειρότερος σύλλογος τυφλών ή παραπληγικών είναι απείρως καλύτερος από το καλύτερο Ασφαλιστικό Ταμείο;
Τελικά ποιο είναι το πρόβλημα των Ελλήνων με αναπηρίες οι σύλλογοι ή τα Ασφαλιστικά Ταμεία; Οι γιατροί ή το ΕΣΥ; Οι κακοί έμποροι ή η έλλειψη νομικού πλαισίου;
Και τελικά πόσοι αναγνώστες θα διάβαζαν ένα περιοδικό που θα έγραφε “Ψηφίστε αυτό” ή “Αγοράστε από εδώ” ή “σύλλογος είναι μόνο ένας” ή “αυτός είναι ο καλύτερος γιατρός”;
Δεν αρνούμαστε πως υπάρχουν κυκλώματα. Κυκλώματα υπάρχουν. Δημιουργούνται όμως από την ασυνειδησία των ίδιων των καταναλωτών.
Δηλαδή: Δε σηκώνουμε το τηλέφωνο και λέμε “γιατρέ έλα στο σπίτι” αν δε ρωτήσουμε μαζί και το ύψος της αμοιβής του γιατρού με ή χωρίς απόδειξη. Το ίδιο συμβαίνει και με όλους τους άλλους επαγγελματίες στην αποκατάσταση, θεραπευτές, καταστήματα ορθοπεδικών κ.ο.κ. Η κάθε ερώτηση αντιστοιχεί σε χρήμα και με την κρατούσα λογική αμείβεται με το χρήμα ή με ψήφο ή με ανταλλαγή.
Δηλαδή: Από πού θα φάνε όλοι αυτοί που καταδικάστηκαν να επιτελούν κάποιο “λειτούργημα”; Με τι λεφτά θα ζήσουν οι γιατροί, οι δικηγόροι, οι θεραπευτές, οι σύλλογοι, τα περιοδικά, τα καταστήματα για να κάνουν λειτούργημα;
ΣΩΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ σημαίνει ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΜΕΣΟ διότι σωστή ενημέρωση κάνουν μόνο όσοι ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ αλλιώς θα χρεοκοπήσουν.