Πού υστερούν οι εκπαιδευτικοί στα κέντρα για ΑμεΑ;

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον εντοπισμό και τη γνωστοποίηση των αδυναμιών των εκπαιδευτικών που εργάζονται στα κέντρα διημέρευσης της Αττικής για άτομα με αναπηρίες, διαπιστώθηκε πως η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι γυναίκες (90% έναντι 10% των ανδρών), ενώ ο βασικός τομέας στον οποίο φαίνεται πως υστερούν οι εκπαιδευτικοί είναι η χρήση των νέων τεχνικών διδασκαλίας.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 5 κέντρα διημέρευσης για άτομα με αναπηρίες στο νόμο Αττικής, ενώ οι ηλικίες των συμμετεχόντων κυμαίνονται μεταξύ 24-65 χρόνων. Ένα από τα βασικότερα στοιχεία της έρευνας είναι η διαπίστωση της έλλειψης συχνής ενημέρωσης των εκπαιδευτικών για τα νέα επιστημονικά δεδομένα και τις μεθόδους αντιμετώπισης (πχ. μέσω σεμιναρίων ή άλλων τρόπων επιμόρφωσης). Ένα μικρότερο ποσοστό εκπαιδευτικών αναφέρθηκε στην ελλιπή στήριξη που του παρέχεται από τον φορέα στον οποίο εργάζεται, ενώ επισημάνθηκε και το θέμα της ανεπαρκούς στήριξης μεταξύ των συναδέλφων εκπαιδευτικών, που συχνά οδηγεί σε αίσθημα χαμηλής αυτοπεποίθησης στον χώρο εργασίας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έρευνα απευθυνθείτε στον Αλέξανδρο Ψαριανό, καθηγητή φυσικής αγωγής, Ειδικό σχολείο «Δημιουργία», email: alekospsarianos@yahoo.gr

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πανελλαδικές 2014: Δικαιολογητικά για προφορική ή γραπτή εξέταση μαθητών/αποφοίτων με αναπηρία

Δημοσιεύθηκε από το Υπουργείο Παιδείας η εγκύκλιος με θέμα: «Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση μαθητών και αποφοίτων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές …

Σ.Κ.Ε.Π…Σου Διαφορετικά

Σ.Κ.Ε.Π...Σου διαφορετικά στη Διαδραστική Τελετή Λήξης του Φεστιβάλ «Αποτυπώματα» 2012 – 2013,  του Σ.Κ.Ε.Π. – Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους. Μικροί και μεγάλοι προσκεκλημένοι, …

Δικαιολογητικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις

Αρμόδια Υπηρεσία: Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΠΑ) / Διεύθυνση Οργάνωσης & Διεξαγωγής Εξετάσεων Η διαδικασία εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων με …

Πιστοποίηση Αναπηρίας από ΚΕΠΑ για την εισαγωγή ΑμεΑ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το 2013-2014

Εκδόθηκε στις 17-01-2013 εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας για την εισαγωγή των ΑμεΑ χωρίς εξετάσεις στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Διαβάστε την εγκύκλιο που έχει ως θέμα «Σχετικά με την …

Επιδοτούμενη κατάρτιση σε δεξιότητες τεχνολογίας

Την κατάρτιση ανέργων σε εξειδικευμένες δεξιότητες χρήσης Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) αφορά το νέο πρόγραμμα που θα προκηρυχθεί στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανάπτυξης …

ERASMUS για Φοιτητές/Καθηγητές/Προσωπικό με σοβαρές αναπηρίες για το εαρινό εξάμηνο 2012-2013

Το ΙΚΥ ως Εθνική Μονάδα διαχείρισης του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Δια Βίου Μάθηση/ERASMUS προχώρησε σε επαναπροκήρυξη για την υποβολή αιτήσεων φοιτητών και προσωπικού ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης με …

Μηχανογραφικό Δελτίο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψήφιων με σοβαρές παθήσεις για το έτος 2012

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού στην προσπάθεια βελτίωσης της διαδικασίας «εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υποψήφιων με σοβαρές παθήσεις για το 5% επιπλέον των …

Παιδιά & ενήλικοι με αναπηρία εξακολουθούν να υφίστανται άδικη μεταχείριση στην εκπαίδευση

Παρά τις δεσμεύσεις που έχουν αναλάβει τα κράτη μέλη όσον αφορά την προαγωγή της εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς, τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και οι ενήλικοι με αναπηρίες εξακολουθούν να …

ΙΚΥ: Erasmus για φοιτητές/καθηγητές/προσωπικό ανώτατης εκπαίδευσης με σοβαρές αναπηρίες 2012-2013

Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ), ως Εθνική Μονάδα διαχείρισης του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Δια Βίου/Μάθηση - ERASMUS, προσφέρει επιπλέον χρηματοδότηση σε άτομα με αναπηρία (φοιτητές, καθηγητές και …