‘Yφασμα που εντοπίζει τραυματισμούς

Στη Μ.Βρετανία σχεδιάστηκε μια στολή που φοριέται κάτω από την δερμάτινη φόρμα και σημαδεύεται με κόκκινη μπογιά σε περίπτωση πτώσης. Σκοπός της να βοηθά τους παράλυτους αναβάτες και τις ιατρικές ομάδες.

Η στολή BRUISE θα είναι μεγάλη βοήθεια για τους ενεργούς αθλητές με ειδικές ανάγκες και τις ιατρικές ομάδες

Η στολή BRUISE θα είναι μεγάλη βοήθεια για τους ενεργούς αθλητές με ειδικές ανάγκες και τις ιατρικές ομάδες

Η φόρμα “BRUISE” (μελανιά) θα φορεθεί από αναβάτες με ειδικές ανάγκες που δεν έχουν καμία αίσθηση των νεύρων στα χέρια και τα πόδια τους. Σε περίπτωση πτώσης, η λευκή φορεσιά βάφεται με κόκκινα σημάδια στο αντίστοιχο σημείο.
 
Ο σχεδιασμός του ανήκει σε σπουδαστές εφαρμοσμένης μηχανικής του Imperial College στο Λονδίνο ως μέρος του Rio Tinto Sports Innovation Challenge, ένα πρόγραμμα που δημιουργεί εξοπλισμό για αθλητές με ειδικές ανάγκες για χρήση στην προπόνηση και τους αγώνες τους.
 
Ο Talan Skeels-Piggins, Βρετανός αθλητής των Παραολυμπιακών αγώνων που το 2003 παρέλυσε μετά από σύγκρουση με την μοτοσικλέτα του, βοήθησε στην εξέλιξη της φόρμας αυτής τους τελευταίους μήνες. Ο Skeels-Piggins δήλωσε: “Κάθε μηχανοκίνητο άθλημα έχει προφανώς κάποια στοιχεία κινδύνου και πτώσεων.”
 
Εκεί που οι υπόλοιποι ικανοί αναβάτες είναι σε θέση να αισθανθούν άμεσα την σοβαρότητα ενός τραυματισμού, αναβάτες όπως εγώ όμως δεν μπορούν να γνωρίζουν την έκτασή του. Μόνο αν το πόδι μου εξέχει σε παράξενη γωνία μπορώ να δω ότι τραυματίστηκα, κάτω από άλλες συνθήκες δεν θα έχω ιδέα αν έσπασα κάποιο κόκαλο ή αν είναι απλά ένα χτύπημα.”
 
“Η τεχνολογία που έχουν δημιουργήσει οι φοιτητές θα είναι ζωτικής σημασίας για τους αναβάτες και τους θεράποντες γιατρούς.”
 
Ο Adam Kong, ένας από τους τέσσερις μεταπτυχιακούς φοιτητές που μελέτησε το πρωτότυπο, είπε: “Η τεχνολογία χρησιμοποιεί ειδικό φιλμ που έχει εισαχθεί μέσα στο ύφασμα, ώστε να είναι πρακτικό και άνετο όταν φορεθεί.”
Το σύστημα ανίχνευσης ονομάζεται Bruise Injury Detection. Το φιλμ εξελίσσεται και χρησιμοποιείται από την Fuji για τον έλεγχο πίεσης των ρολών εκτύπωσης. Σε αυτή την περίπτωση οι μεμβράνες τοποθετούνται σε ειδικές “τσέπες” ραμμένες στο ύφασμα. ‘Οταν κάποιο από τα φιλμ χτυπηθούν, το σημείο αυτό κοκκινίζει και αναλόγως την ένταση του χτυπήματος, το κόκκινο χρώμα γίνεται πιο έντονο ώστε ο αναβάτης και ο γιατρός να ελέγξουν άμεσα το σημείο.
 
Πέρα από τους οδηγούς μοτοσικλέτας, η στολή αυτή θα μπορούσε να ωφελήσει ανάπηρους αθλητές ράγκμπι, μπασκετμπολίστες και sit-skiers. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με τις δυνατότητες αυτού του project” συμπλήρωσε ο Kong.

mototriti.gr

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τα δικαιολογητικά για προσλήψεις ΑμεΑ

Οι υποψήφιοι όλων των κατηγοριών, των οποίων η αίτηση-υπεύθυνη δήλωση έχει κριθεί ως έγκυρη από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΟΑΕΔ, θα κληθούν με ανάρτηση της σχετικής πρόσκλησης στο κατάστημα της …

Ειδικό τέλος υπέρ ΑμεΑ στις αερομεταφορές

Στην επιβολή ενός νέου τέλους στις αερομεταφορές υπέρ των Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ) πρόκειται να προχωρήσει το υπουργείο Υποδομών, σύμφωνα με τις διατάξεις του πολυνομοσχεδίου, το οποίο αναμένεται να …

Χρυσές δουλειές για το «καλό» των ΑμεΑ

Χρυσές δουλειές για το «καλό» των ΑμεΑ Στην Ελλάδα, ακόμη και τα προβλήματα των ΑμεΑ αποτελούν ευκαιρία επαγγελματικής ενασχόλησης για εύκολο κέρδος. Αρκεί να μη χρειαστεί να τους «αντιμετωπίσουμε» …

Δικαίωμα στο θάνατο;

Η Süddeutsche Zeitung σημειώνει για την ευθανασία ότι σε ορισμένες περιπτώσεις «είναι αδιαμφισβήτητο ότι υπάρχει αβάσταχτος πόνος και ότι ο γιατρός θα πρέπει να μην τιμωρείται όταν βοηθάει σε …

Σουμάχερ: Θα τα καταφέρει;

Η βίλα του στη Γενεύη έχει μετατραπεί σε κλινική - Η σύζυγός του, Κορίνα, δεν χάνει στιγμή την ελπίδα της, όμως, πολλοί προειδοποιούν ότι το αστέρι της Φόρμουλα 1 δεν θα είναι ποτέ ξανά ο ίδιος …